måndag 18 april 2011

Fint väder

Hejhejhej!
Lite för fint väder för att blogga om du frågar mig. Men jag bjuder på ett litet inlägg såhär på kvällskvisten.
Idag när jag satt på en uteservering med några vänner kom jag fram till att jag ska skaffa en Fransk bulldog. De ba chillar på läget, precis som jag. De är så fula så de är söta, precis som jag på vissa bilder (hehe). Det finns massa snygga killar på stan som har en sån, så antingen tänkte jag haffa tag i en läckerbit, så blir hans hund även min. Eller så köper jag helt enkelt en egen och så kör jag hundtricket så blir det en kille och en till bulldog på köpet. Låter det bra eller? Ja, jag menar det.
Peace
Märta

Egentligen skulle jag lagt upp några bilder på sköna bulldogs här, men jag vet inte hur man gör på iPad... Ni får se de en annan gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar