torsdag 7 april 2011

Gästen




Hejsan alla trogna följare, Martiniboy here!

Först och främst vill jag bara säga att jag vill tacka mitt överhuvud i scientologkyrkan som jag rekomenderar stark! Man tappar allt omdöme verkligen, det är jättebra. Eller Saron-kyrkan, där går nästan lika bra jag kan fixa i er! jag fixar!

Men detta var bara en liten inledning, nu till verkligehten. Jag sitter här med Almaboy och tittar på EAT PRAY LOVE. Den är lite långsam, men den innehåller ju en del snygga killar så man får ju hålla ut. Innan funderade jag på om detta skulle bli ett Blondinbella-inlägg eller ett Kenza-inlägg men jag har inte riktigt betsämt mig, take it or leave it!

Nu tog ideèrna slut... Men jag hörde att det var en annan gästbloggare pratade om sin skola. (nu fick jag kritik för att jag skriver för mycket...) Jag går ju på Rudebecks och där går det fan bara indie/snygga/alternativa/sviniga killar som man vill ha men inte vill ge uppmärksamhet för att de är svin...

TACK TACK, detta var allt för mig. Jag vill avsluta med att dela med mig av mitt motto i livet: Alla killar är SVIN.

Peace out, pray to Ganesha!

Martiniboy

(sen så måste jag tacka Märta som jag tycker om, fast inte lika mycket som mitt överhuvud i scientologkyrkan. eller var det saronkyrkan... whateveeeeeer, tacktacktacktacktacktacktacktacktack)


O.B.s bilden är nytagen
O.B.s 2 jag tyckte det var roligt med ett litet "s" i O.B.S

1 kommentar:

  1. Hej! Trevligt inlägg måste jag bara börja med att skriva! Jätte bra upplagt verkligen, fick lite tips nu till mitt förra inlägg som jag kunde ha gjort bättre. Väldigt fin indelning. Du följer den röda tråden jätte bra tycker jag! Roligt att du också skrev lite om kyrkor. Visst är de fantastiska? Angående killarna på din skola....hmm, killarna i min skola är antingen överreligiösa eller för smarta för att jag överhuvudtaget ska kunna föra en konversation som ska hålla över 30 sekunder. Roligt med det där lilla s:et, tyckte verkligen att det var jätte kul :P
    /anonym

    SvaraRadera