tisdag 26 april 2011

WTF

tänkte bara berätta lite snabbt om gaaalnaste saken som hände mig idag.

Jag var påväg hemifrån skolan, och var sådär vrålhungrig som man alltid är efter skolan, eftersom bamba maten suger, och man sitter där och kollar på maten i 40 min och undrar om man verkligen får ens lukta på sån här mat egentligen. (okej ne, åt ingen lunch idag, men tänkte att mer skulle känna igen sig om jag skrev så där)
Iallafall så gick jag igenom nordstan påväg till min buss och tänkte ''ååh vad jag är hungrig, jag springer in på pressbyrån och köper något gott!!'' Så det gjorde jag.
Men när jag kommer in på pressbyrån så bara slutar min hjärna tänka, och när jag sedan sitter där på bussen hem så sitter jag med en banan i handen och en minikexchoklad.

HALLÅÅ???? WTF????? banan?? kexchoklad?
Herregud Hedda. Ta dig samman.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar