lördag 1 oktober 2011

Oktober

Just det allesammans, det är ju oktober idag!
Tänkte rabbla upp alla bra saker med denna månad...
Känner ingen som fyller år, vinterblekheten börjar komma (om den inte redan kommit), massa plugg, det är mitt i terminen, löven trillar av träden, det blir ännu mörkare, det regnar mycket, man kan börja ta fram vinterkläderna mm.
Okej, det var inte så mycket bra saker med oktober, typ inga... Segt. Känner mig lite pessimistisk nu... Men det är inte bra när det är dåligt liksom, jag gillar inte att ljuga.
Men man kan dricka te och mysa inomhus med orangea koftor och halsdukar, det kan väl vara lite småmysigt för stunden.
 Jag får stå ut i 31 dagar helt enkelt, tills det blir november, då är det i alla fall lov i en vecka och HEDDA FYLLER ÅR, alltid nåt. Jag förväntar mig en fetingferre hos henne då.
/ Mört

Ps. Måste säga att jag tycker att inlägget under som gjordes av någon av mina bloggkompanjoner stämmer alldeles utmärkt. Det blir täta inlägg när man är flera kompanjoner i en blogg, 3 min mellanrum liksom xP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar