tisdag 12 april 2011

God natt!!

Det luktar fisk, doften kommer cirka en meter nerifrån. Du kan ni nästan själva lista ut vart den kommer ifrån...eller? Tänk er en människa. Den har ju skinn..asså på kroppen..aaa..tänk er då löst skinn som sitter vid sidan av trortån..ni vet vid nageln...där det är oemotståndligt att pilla bort smuts. Ja precis där har jag massa löst skinn. Asså vem orkar ha det när man inte kan dra bort det? Asså det är hårt..inte sådär mjukt gött utan hårt. Har snurrat det några varv nu, för då tänkte jag att man kanske hjälpte det en bit på vägen. Vet ni vad? Tydligen inte..det hänger kvar, asså skinnet.
Jag badade idag när jag kom hit. Asså till min mormors lägenhet, trodde det skulle vara skönt, men nej det var det inte. Jag svettades bara och ville gå upp. Jag tror att det var därifrån skinnet lossna..Hmmmmmmmmm...får ta och klura på den. Ligger på tillfället i en soffa och vresar lite..rätt gött. Längtar till en nybakad (kan inte stava till det) som jag ska äta till frukost imorgon.
//MY

Ligger i en säng 3 minuter från Mcd och funderar på om jag är sugen på kvällsmat. Löjligt, klart jag är! Ses vi där??
GOD NATT
//MS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar