söndag 3 april 2011

Nolifer, eller?

Jag kan härmed konstatera att mina bloggkompanjoner verkar vara lite mer busy än mig denna söndag. De har inte riktigt tid för bloggen, eller så har de bestämt sig för en bloggpaus.
De är lite veka, de går lätt in i väggen av all framgång med bloggen och de känner pressen på att vi blivit så internationella. Jag tar det nog lite bättre, med en nypa salt. Jag är en mycket ödmjuk person också. Ganska världsvan.
...Eller så har de helt enkelt bara ett mer händelserikt liv än vad jag har.
Men jag lovar ändå att stötta de, för bloggen blir inte hel utan Stinis och Heddis. Det blir som kaffe utan socker, kärlek utan kyssar, macka utan ost, sommar
utan sol typ.
Ni saknar Stina och Hedda, men mig slipper ni inteee.
Enjoy!



































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar