lördag 2 april 2011

Vår första gästbloggare!!!

Mitt namn är My. Här på bilden ser ni mig och Stina. Vi går inte i sama klass nu. Nej för jag går på en kristen skola, jag kom in på mitt fjärdehands-val. Ville egentligen gå på Polhem men där kom jag inte in. Så nu tror jag på gud. Stina är ingen Gud nej för Gud har krulligt långt hår. Hon är mer än ängel skulle jag vilja påstå. Nu har jag precis ätit lite grekisk kyckling. Mamma kokade för lite pasta så jag kunde bara ta en omgång :,( Gött med vår ändå. Härligt att kunna glida runt på sin cykel. Med tanke på vår...sommar...kom min tanke på värme. Min mamma är en liten kort krullig bitch. Hon sitter vid matbordet och pratar om hur härligt det är på ön magluf (Stina och hennes kompisar ska åka dit)...''åh ni måste ju åka till det stället, där dansar killar i burar'' ''åhhh det är så otroligt vackert där, på magaluf. '' AAaaaaaaaaaaa men ok mamma, du kan ju åka med Stina och hennes kompisar dit då, dansa lite naken för mig i en bur. Gör det. Hejdå nu ska jag köpa godis. Det var mig en ära att få gästblogga här. Det är ett brott attt bryta mot de 10 budorden, men Gud förlåter dig. Jag lovar. HAR BIBELKUNSKAPS PROV SNART. FMMMMMMMMMMMMMMML

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar