torsdag 7 april 2011

Ur mitt kylskåp


Har hört att alla storbloggare skriver inlägg som kallas ''ur min garderob''
Eftersom vi är storbloggare, så tänkte jag att jag också skulle göra det.
Dessvärre har jag inte lika mycket kläder som dem, och kan inte göra ett sånt inlägg om dan.
Däremot har jag mycket annat smått och gott, till exempel mat.
Så här har vi det. Det första ''ur min kyl'' någonsin.
Varsågoda;

Svårt att beskriva detta med ord. Men det är som att komma till himlen när man stoppar in denna underbara kreatur i mikron. Så lätt. Så enkelt. Så gott.

Ett öppnat köttbulle paket. Kan inte riktigt utrycka mig om de här, eftersom jag nu förtiden är veg, men det är säkert gott.

En sprut grädde. Alltid bra att ha.

En halv gurka som ska symbolisera min vegetarianism. Ganska god. 4/5

Och såklart ölen. Ölen, ölen, ölen, vad skulle vi alla göra utan öl? Ölen fångar mig när jag faller, och hjälper mig upp igen. Tack.


Fortsättning följer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar